Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

04. 01. 2012.

Mljac! od M do Ž


M
Mademoiselle Marina
Magična oklagija
Majina kuhinja
MajloV Gurme
Makarone
Mala ljetna radionica
MamaBo
Mamajin gurmanlook / Vaš gurmanlook / Gurmanlook recepti
Mamina jela
Mamini recepti
Maninas - food matters
Manjada
Margie`s corner
Marieto recepti
Marijanina knjiga recepata
Marijini slatkiši
Marina kuharica za male (i velike)! / Marini vrući lonci
Marta kuva za vas 
Maxiene´s kitchen
Me, myself and Irene
Medicook
Melanzana (i slatko i slano) / Melanzana u kužini
Mezze – online  časopis
Micikina posla
Milin kuvar
Mimi´s kingdom
Minjina kuhinjica / Minjina kuhinjica
Mirina kuhinjica
Mirini recepti
Mirisi, zlato i začini
Mlin naš nasušni
Moderna kuhinja na moj način
Mogwai soup
Moj hobi – torte i ukrašavanje
Moj slatki svet
Moja kuhinja
Moja kuhinja: sve o kuhanju…
Moja mediteranska kuhinja
Moja slatka kuhinja
Moje amatersko kuhanje
Moje grne 
Moji recepti
Moji slatkiši i još ponešto
Mrvice iz moje kuhinje
Muzej u loncu
My cooking creations
My life in Cookieland
My magic cuisine
My pans and pots 

N
Na pikniku
Na putovanju 
Na tanjiru…
Naj recepti
Nastasja´s kitchen
Kod Nene / Slano i slatko / Nenina knjiga recepata
Nenina kuhinja
Nenine kuhinjske čarolije
Nered u kuhinji
Nešto kipi – ništa strašno
Nešto se kuha!
Ni na nebu ni na zemlji
Nirmela – moji recepti
NLO
NM Recepti 
Noblica & Kolači

O
Oblizeki
Okus pokus
Oljin slatki svet
One girls cuisine
Open bar

P
Palachinka
Palačinke 
Paprene višnje
Parfe Dunja
Pastasciutta 
Patty cakes
Pellaprat
Pippi u kuhinji
Pirun i Ožica
Pod svodom života
Poljubi kuvaricu / Poljubi kuvaricu
Poslastičarnica
Posna jela
(Pre)živjeti kao vegan u Hrvatskoj 
Prijatno - recepti
Prijatno!
Probaj ovako
Pun pjat

R
Recepti
Recepti - food recipes
Recepti by Gulan
Recepti za kolače
Recepti iz Averilova
Recepti iz moje bilježnice  / Recepti iz moje bilježnice  
Recepti svijeta
Recepti za brzi ručak
Recepti za kolače
Recepti za kolače i torte
Recepti za početnike, i još…
Recepti za svaki dan 
Recepti za vas
Recepti za vredne žene
Reci Peci
Repete
Rodjendanske torte 
Rotkvica
Ručak za pola sata
Ružmarin & ljubičica

S
Sa Cecom u kujni
Sacherica
Salty and sweet delights
Sandra´s easy cooking
Sandrine´s – miris moje kuhinje
Savjeti o svemu
Scrumptious desserts
Secret of happyness
Seher Bosna
Sehara s receptima
Shacky´s kitchen
Shangri La Food
Sitno seckano
Sjedi i jedi
Slasno i opasno 
Slastice i kolači
Slatka fantazija
Slatka kuhinjica
Slatka radionica
Slatka zavrzlama
Slatki kutak 
Slatki kutak by Mary
Slatki recepti
Slatkiši
Slatko i slano kod Vonzi 
Slavonska kuharica
Snaga hrane
Sneško domaćica
So i biber
Sonja - kolačići
Spontana u kuhinji
Spremanje hrane – šta za ručak?
Steamy, creamy…
Sto milijuna recepata
Super recepti
Stočiću postavi se
SuroMania
Suzanini recepti

Svaštarica
Svi recepti.com
Svi recepti
Sweet and salty
Sweet corner
Sweet food 

Sweet sensation / Bake noir
Sweetheart

Sweets – my… / Christmas magic
Šećer na kraju
Šećer, začin i sve na lijep način
Šerpe, lonci i pokoja veštica
Šta ima za večeru? 

Švrćin kutak

T 

T & T kitchen
Tanja´s cooking corner 

Taste of life 
Tastorama
Tea time
The nomad pantry 

The suburban peasant 
Thursdayscooking
Tiha u Zemlji slatkiša
Tina´s cookings
Tinine torte
Tjedni menu
Today I´m in the mood for… / Cake by design 

Torta, pinjur, pjat... 
Torte by Melinda

Torte - dizajn & dekor 
Torte, fondan i ostale zanimacije 
Torte i kolači
Torte i recepti
Torte kolači

Torte Mimica 
Tortijada
Tresi mesi
Tristo čuda

U 

U džaku brašna
U mojoj kuhinji / U mojoj kuhinji 2
U mojoj kuhinji... (svaki dan u kuhinji) 
U mutfaku
Ukusna hrana 

Ultimativni sastojak 
Umjetnost kuhanja

Unique hrebina 
Užitak okusa

V/W 

Vali voli torte
Vanilla

Vanjina posla 
Veganski recepti
Vegetarijanski recepti
Viljuška
Višnjin kutak
Vizija kuhanja
Voće i povrće
Volim kuhati / In search for inspiration…
Volim slatko
Vrtaljica
Weekend chefica
What´s for dessert?
Wine and food 4 u

Z 

Za početnike / Moja kuhinjica 
Za prste polizat 
Zaboravljene poslastice 
Začarana kuhinjica  
Zb(i)rka gastronomskih užitaka
Zdrava hrana - recepti
Zdravi recepti 

Zezamix 
Zgužvane kuharice
Zmajica i bubice
Zorini recepti

*** 

101 dalmatian cats / Dalmacija down under

1000 razloga za ljubav 
2 cocoNuts
3 mame


Vrati se na popis od A do LJ




Ovo nije popis svih stranica s receptima (na hrvatskom ili srpskom jeziku) koje se mogu naći na Internetu, ovo je tek jedan mali dio takvih stranica. Kriterij po kojem su stranice unesene na ovaj popis nije definiran - to su jednostavno stranice na koje sam nabasala surfajući netom.
Na popisu ima blogova (stranica) koji više ne postoje, no, ja nemam vremena svako malo provjeravati i ažurirati popis, pa, što je, tu je.



:)