Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

16. 11. 2010.

Nagrade

Lilly s bloga Angels, dust and feathers dodijelila mi je nagradu «Me encanta tu blog», iz meksičkih sapunica naučila sam dovoljno španjolskog da znam da to u prijevodu znači «Sviđa mi se tvoj blog»:) Hvala Lilly!

Uz nagradu ide i uvjet, treba odgovoriti na postavljena pitanja (ja sam to učinila na svoj osebujni način, kao što dolje možete vidjeti:DDD

Pitanja su sljedeća:
1. Zašto si stvorila blog?
2. Koju vrstu blogova čitaš?
3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
4. A odjeće?
5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?
6. Koju boju najviše voliš?
7. Tvoj parfem?
8. Koji film najviše voliš?
9. Koje države želiš posjetiti i zašto?


Nagradu dodjeljujem blogovima:

1. Delicious for kids

2. Food for thought

3. Jasnas kitchen creations

4. Kuhinjske čarolije

5. La casa de vainilla

6. Laka kuharica

7. Moja mediteranska kuhinja

8. Moje grne

9. Slano i slatko

10. Zorini recepti


Nije određeno na koliko blogova treba pro
slijediti nagradu, pa sam ja to zaokružila na 10:)




Dobitnici trebaju preuzeti ovu fotografiju i staviti ju nekamo na svoj blog (možete ju smanjiti). Zatim trebate napisati post u kojem ćete odgovoriti na navedena pitanja i onda trebate dodijeliti nagradu blogovima koji se vama sviđaju (obavijestite dobitnike putem komentara na njihovim blogovima kako bi mogli preuzeti nagradu).



Slijede moji osebujni odgovori na pitanja...

1. Zašto si stvorila blog?

Onako, bez veze. Ne mogu se pohvaliti da me nešto posebno nadahnulo, moglo bi se reći da je to bilo iz «praktičnih razloga». U to vrijeme bila sam u Coolinarika-fazi i tamo sam unijela nešto više od 180 recepata. Onda sam zaključila da više nisam u Coolinarika-fazi pa sam odlučila maknuti svoje recepte s dotične stranice. Budući da sam imala oko 180 recepata, onako lijepo napisanih s pripadajućom fotkom (nekvalitetnom, ali ipak mojom), zapitala sam se: Što sad s tim? I onda sam zaključila da jednostavno ne mogu svijetu uskratiti te recepte! – jasno vam je da se zajebavam:DDD
Ali nekako u to vrijeme (prije, otprilike, 3 godine) otkrila sam gastro blogove na hrvatskom/srpskom jeziku (neki su postojali već par godina, ali ja do tada nisam znala za njih). Zapravo, onda još nije postojalo puno gastro blogova na hrvatskom/srpskom jeziku (čini mi se da ih je u to vrijeme bilo manje od 5).

Meni se baš dopala ideja da svoje recepte s Coolinarike kopi-pejstam na svoj blog. I tako sam kreirala prvi blog. U to vrijeme sam uglavnom keljila spomenute već napisane recepte na blog pa sam mjesečno unosila i preko 50 recepata, ali počela sam unositi i neke recepte koje nisam bila unijela na Coolinariku. I eto…
Moram napomenuti da se ja tada nisam osjećala privučena nikakvoj gurmanskoj zajednici – do prije par tjedana nisam imala pojma da to uopće postoji. Sad kad znam da to postoji i kad sam skužila kako to funkcionira – zaključila sam da tome niti ne želim pripadati. Da je ta nekakva «privučenost gurmanskoj zajednici» bila «kriterij» - za «odluku» hoću li ili neću kreirati svoj blog - ja definitivno nikad ne bih počela s bloganjem.



2. Koju vrstu blogova čitaš?

Pretežno čitam blogove s gastro-tematikom, ali zaletim se i na druge. Iako, u zadnje vrijeme, pojavilo se puno gastro blogova, i to mi je drago, ali jednostavno ih ne stignem redovito pratiti. Zato sam se u zadnje vrijeme više orijentirala na čitanje postova, a manje na pisanje komentara ispod postova. Često dođem na neki blog, pogledam tekst/recept, spremim ga ako me zanima, ali ne pišem komentar, nego samo produžim dalje, na idući blog. Ovim putem poručujem svima, neka se ne ljute što rijetko pišem komentare.


3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?

Ne.


4. A odjeće?

Ne. Nastojim nositi odjeću što manje poznatih marki (a ni među njima nemam najdražu).


5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

Meni su svi ti proizvodi podjednako nebitni.



6. Koju boju najviše voliš?

Crnu. Volim i plavu, i to podjednako i svjetlije i tamnije nijanse plave boje, ali nikako ne volim ono nešto što se obično definira kao plavo-zeleno, tj. tirkizno. To mi je tako odurna boja da smatram da ni jedna žena (može biti kakva god «prekrasna» glumica, manekenka,… ili "Miss čega god hoće") – ne može izgledati dobro u toj odurnoj boji.


7. Tvoj parfem?

Nemam najdraži parfem. Divim se ljudima koji su u stanju miris parfema «raščlaniti» na 20ak različitih sastojaka/mirisa koji čine taj «miris». Ja imam totalno zakržljali njuh, i ne da nisam u stanju odgonetnuti od kojih se sve «nota» sastoji miris, nego ja nisam u stanju izdvojiti niti jedan jedini sastojak.

Nemam naviku upotrebljavati parfeme, nikad si nisam kupila parfem, obično dobijem neki na poklon (uglavnom mi se ne sviđa, ali darovanom konju ne gleda se u zube). Isto tako, ni ja nikad nisam nikome kupila parfem za poklon, jer nemam pojma što bih kome kupila.

Ne razumijem se u parfeme, ali jednom je moja kolegica analizirala što mi se sviđa i došla je do zaključka da je na volim mladenačke i sportske, nego nekakve napadne, intenzivne mirise.

Čini mi se da je kolegica u pravu, jer je mene jednom oduševio muški miris. U parfumeriji sam isprobavala neke parfeme i nisam skužila da sam zalutala do police s muškim mirisima, i među tim mirisima, našla sam jedan tako dobar, da sam ga skoro kupila – i to sebi! Jednostavno mi se sviđao «na meni», nije me zanimalo kako taj miris funkcionira na nekom muškarcu niti sam ga željela kupiti nekom tipu (a niti sam ikad prije, a niti poslije – srela tipa s tim mirisom).

Ali budući da je miris bio muški, bilo mi je blesavo to kupovati sebi.

Je li to možda neki podsvjesni signal da želim biti muško? To nikako nije točno, jer nikad nisam željela biti muško. Pripovijetka Duga, o klinki koja želi proći ispod duge jer će tada navodno postati dječak - mi je uvijek bila bez veze jer mi nije jasno zašto se ta klinka želi kupati s dječacima u onom nekakvom (blatnjavom) potoku i ponašati se kao jedan od onih neotesanih derana.

Ja sam uvijek bila dama:DDD

Al´ ne jedna od onih koje se oblače na kredit, a skidaju za gotovinu:DDD


8. Koji film najviše voliš?

Ima ih više, a među njima ima i jako puno manje poznatih "glupavih" (televizijskih) filmova kojima sam zaboravila ime.

Sviđaju mi se npr. Najbolji od najboljih I, Prljavi plavci, Otporan na metke, Narc, Razbijač (film koji se na eng. zove Walking tall, a ne onaj neki suludi Demolition man), Teorija kaosa, Mou gaan dou I-III, Nepobjediv, Od kolijevke do groba, Kartel,...

Možda da pojasnim kakve filmove volim: volim relativno glupave (američke) akcijske i kriminalističke filmove sa specijalnim efektima. To su oni filmovi u kojima su glavni likovi npr. dva policajca, oni rješavaju nekakav slučaj, a pritom se veći dio vremena preseravaju i demoliraju sve što se demolirati može. Obožavam scene u kojima autom jure kroz stakla, može i kroz cijelu zgradu, ruše i uništavaju sve pred sobom, autom «skaču» s krova na krov itd. Nisam ovisnik o adrenalinu i nemam želju probati takvo nešto, nego mi je zanimljivo kako je to sve snimljeno (znam da se većina toga danas radi kompjuterski) i kako «spektakularno» djeluje na ekranu. Te filmove obožavam i zato što su glupi: simpatično mi je kako nikad nitko nije (teže) ozlijeđen usred silne akcije, a i radnja im nije zahtjevna pa mogu pustiti mozak na pašu (to mi je važno kod filmova, ne volim one neke «dubokoumne» priče kod kojih moram razmišljati o tome što gledam). Naravno, ne sviđa mi se ama baš svaki od glupavih film.

Uglavnom, tih glupavih filmova ima na tone, a ja slabo pamtim nazive (a brzo ih zaboravim), pa ne mogu sada navesti veći broj onih koji mi se sviđaju.

Ali za divno čudo, uvijek uspijem zapatiti imena filmova koje ne volim – to su uglavnom popularni i razvikani filmovi – pa sam čak i ja zapamtila kako se zovu.

Moram napomenuti da kad su ti specijalni efekti u pitanju, volim samo te akcijsko-kriminalističko-policijske (američke) filmove. Ne volim one neke filmove koje ja nazivam «svemirskima», «vanzemaljskim» «čarobnjačkim» (npr. Ratovi zvijezda, Zvjezdane staze… - nekakvi svemirski brodovi lete naokolo ili se neka dva tipa mlate nekakvim svijetlećim mačevima) ili one neka čudesa tipa Harry Poter, Matrix, Gospodar prstenova itd.

Meni su filmovi o Poteru tako imbecilni da ja to riječima ne mogu izraziti: kad onaj klinac s naočalama u "togi/halji" (kakve kod nas obično nose diplomirani studenti na promocijama), leti na metli – meni je to tako blesavo da se čak tome ne mogu niti smijati, to je jednostavno krajnje glupo! Pokušala sam gledati prvi dio iz serije tih filmova, ali meni je to sve bilo tako idiotski da sam brzo odustala.

A tek Matrix! Meni je to tako dosadan i glup film da to ne mogu opisati (vidjela sam prvi dio, ostale ne bih gledala ni pod prisilom).

O Gospodaru prstenova uopće ne znam što bih rekla, znam da je tamo onaj neki lik s velikim ušima… - meni je to sve krajnje suludo.

Dakle, volim filmove prilikom čijeg gledanja mogu pustiti mozak na pašu, ali ne volim komedije (često mi nije jasno čemu se uopće svi ti ljudi smiju) i one neke crtiće (npr. Šrek; ajme koja je to idiotarija!).

Horore ne volim, ali ne zato što su mi strašni, nego zato što su mi glupi. Ali ipak, oni na mene djeluju utješno, jer znam da nema šanse da će mene ikad u životu ganjati neki pomahnitali ubojica, oni ganjaju mlade djevojke manekenskog izgleda koje su obavezno obučene u vruće (traper) hlačice i gornji dio majušnog bikinija, i većinom okolo hodaju bose (npr. kroz šumu). Budući da ja nikad ne hodam okolo tako obučena, a ni ne običavam hodati bosa kroz šumu – nemam se čega bojati!

Kad smo već kod horora, a i drugih filmova, ja nisam u stanju uživjeti se u film. Moja mama se npr. pokriva po glavi kad gleda neki strašni film. Ja se ne pokrivam po glavi, zašto bih?. Ako neki tip sjecka neku curu na ekranu, dobro – to nije nešto što bih željela proživjeti, niti bih to poželjela nekome drugome, niti bih ja željela nekoga tako sasjeckati - to se događa na ekranu, i ja to gledam, ali ne vidim razlog da se uživljavam u to. Zar bi mene trebalo biti strah toga što vidim na ekranu?

Svi su valjda čuli za frazu, «kroz jedno uho unutra, kroz drugo van». Kod mene je stvar slična s gledanjem filmova, možda bi se za moje gledanje filmova moglo reći «kroz jedno oko unutra, kroz drugo van» - ok, to glupo zvuči, jer ne može nešto izaći kroz oko, ali ja film pogledam i ne razmišljam o tome, brzo zaboravim što sam vidjela, ne vežem se ni uz sadržaj ni uz likove. Zato i volim gledati te «glupave» filmove: pustim mozak na pašu i ne moram razmišljati.

Povremeno pogledam i neki ozbiljniji kriminalistički film, eventualno (psihološki) triler, ali za gledanje toga moram biti odmorna i usredotočena (ne mogu pustiti mozak na pašu).

Kako rekoh, ne volim dubokoumne filmove, te tzv. ljubavne, romantične, emocionalne,... Takvi filmovi često osvajaju Oscare ili barem nakupe hrpetine nominacija. Ja od tih filmova bježim glavom bez obzira!

U svojem životu vidjela sam dovoljno Oscarom nagrađenih filmova – da mogu zaključiti kakvi to filmovi dobivaju Oscare – to su filmovi kakvi se meni uopće ne sviđaju. Zato sada znam: ako je neki film nominiran za Oscara, prema mojim "kriterijima" - to najvjerojatnije nije film koji bi se meni sviđao. Vidim da je broj osvojenih Oscara ili nominacija većini ljudi preporuka za gledanje filma – kod mene Oscari imaju potpuno suprotni učinak. Ne kažem da više uopće ne gledam filmove koji osvajaju Oscare, pogledam neki, ako me zanima priča. Iako, poučena svojim iskustvima s filmovima koji su dobili Oscara, često se riktam po onome «što je veći broj Oscara film osvojio, manje su šanse da će mi se svidjeti».

Kad je o Oscarima riječ, ne izbjegavam samo one filmove koji su osvajali Oscare kao «najbolji filmovi», izbjegavam sve filmove koji su dobivali Oscare u bilo kojoj kategoriji i koji su bili nominirani u kojoj god kategoriji (glavni i sporedni glumci/glumice, redatelji, producenti, scenarij,…).

Među najglupljim i najdosadnijim filmovima koje sam gledala, a koji su osvajali Oscare u kojekakvim kategorijama su: Engleski pacijent, Pijanist, Titanic, Chikago, Forest Gump, Sati, Bolje ne može, Vrtlog života, Život je lijep, Čudovište, Miris žene, Erin Brokovich, Mala miss Amerike, Genijalni um, Monster's Ball, Studengora,… dalo bi ih se nabrojiti još par, ali «starijeg godišta», jer zadnjih par godina, gledanje filmova koji su dobivali Oscare - zaista sam svela na minimum minimuma.

Neki od «Oscarskih» filmova koje ja nikad ne namjeravam pogledati su: Avatar (ne znam je li mi gluplje to što je to nekakvo animirano čudo, ili zato što je to čudo stvarno osvajalo Oscare!), Slumdog Millionaire, Capote, Milk, The Blind Side, La Vie En Rose, The Reader,…

Kad sam već kod dubokoumnih filmova, kad se tek sjetim onih silnih europskih filmova – mrak mi pada na oči! A oni neki filmovi Woddyja Allena su slučaj za sebe – meni je to sve skroz glupo i nebulozno.


9. Koje države želiš posjetiti i zašto?

Ne volim putovati. Prije sam maštala o tome koja mjesta bih posjetila, ali sada bih bila zadovoljna da nikamo ne putujem.



Broj komentara: 47:

  1. Nikada nisam bila ravnodushna prema tvojim postovima (mada cesto nisam mogla da odgovorim/komentarisem - moj licni zakljucak je bio da si veoma popularna - bilo je puno izbacivanja sa tvojih stranica!).
    Iskreno receno - nisam ocekivala nikakvu nagradu,...pomalo sam ih se bojala (shta da uradim sa njima???), ali si me ipak obradovala, tim vishe sto je - onako - nasha/uobicajena/zenska (volim sve pitanja).
    E, pa hvala ti Sanela - cijenim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jasna;
    Ne znam koliko je moj blog popularan. Ja sam stekla dojam da većina ljudi misli da nisma normalna. Ali to me ne brine:)))
    Smatram da svakako zaslužuješ nagradu.


    Oni koji su čitali post ili ga namjeravaju čitati: nemojte se obazirati na boje pozadine u postu i pomiješane fontove: to nisam namjerno napravila, nego se ne mogu dogovoriti s Bloggerom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Po mojim statistickim podacima - POPULARNA SI!
    Cesto ljudi nisu hrabri da iznesu svoje misljenje, ali su sretni da ga mogu citati - pa makar na necijem tudjem blogu! ;-)
    Ne mijenjaj se ni po koju cijenu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na nagradici i na iskrenosti koju nose tvoji postovi. Svi se mi razlikujemo i to je ono što nas čini unikatnim i neponovljivim!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jasna;
    Ozbiljno? Moram priznati da nemam naviku provjeravati te "statističke podatke". Sad ću se još i umisliti:DDD gdje će mi tek onda biti kraj:DDDD

    Jelena;
    Slažem se:) Tvoj blog me zaista "encanta" :) i smatram da zaslužuješ nagradu:)


    Svima koji su pročitali post - uspjela sam se "dogovoristi" s blogspot.com i sad je (valjda?) cijeli post u istom fontu i iste boje, pa ignorirajte primjedbu iz mojeg prethodnog komentara.
    A ako i vidite da nešto "iskače" od ostalog teksta ili pozadine - pomirite se s tim! jer za danas sam se dosta nagnjavila s blogspot.com i ne mislim više ništa popravljati.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala puno, Sanela :)) Ostani takva kakva jesi :)
    Sad se moram pozabaviti ovim lepim zadatkom i odgovoriti , ako ne kao ti, ono bar ne jednom recenicom :) POzzz

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala ti puno na nagradici. Uvek me obraduju, to moram priznati. Jedino što im ja još uvek nisam našla posebno mesto na blogu u vidu posebne kategorije, pa sam malo po tom pitanju neažurna, ne prosleđujem ih dalje i delujem kao da mi nisu važne. Što nije istina. Kažem opet, uvek me jako obraduju. Sve ih čuvam na kompu u posebnom folderu i trebala bih već jedon da sednem i poradim nešto na tom pitanju. Još jednom, puno ti hvala!

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Sanela, počastvovana sam, obzirom da je ovo moja prva (ne nagradica) već nagrada i to još od tebe. Moj blog je "star" oko 2 meseca a ti si već vidim, iskusna blogerka. Preuzela sam nagradu i nalazi se u folderu "moje slike" pa ću je svakako postaviti na moj blog, ali moram videti kako se to radi. U svakom slučaju, puno ti hvala, i želim ti puno uspeha u daljem blogovanju.

    OdgovoriIzbriši
  9. kao i uvijek kod tebe se ima što pročitati :), sve napisano u detalje....hvala na nagradi, potruditi ću se napisati i proslijediti je, sli vjerojatno na manje adresa

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala sanela.Imače čitam tvoje odgovore na pitanja,bas su u tvom fazonu,dugo se "znamo",...eto sada sam nesto vise saznala o tebi...:)Hvala na kratkom upoznavanju tj odgovorima koje si podelila sa nama...

    OdgovoriIzbriši
  11. Zahvaljujem ti na nagradi i čim mogu, pišem blog o tome i odgovaram na pitanja. Imam još sasvim malo dana da odradim "Ajme...", pa će to ići prvo.
    Nagrada je lijepa i malo drukčija. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  12. Jafi;
    Da, ja sam na pitanja odgovorila na meni svojstven način:DDD Nitko ne očekuje da drugi tako odgovaraju:)

    Gaga;
    Nema veze. Ni ja baš nisam vrijedna kad su te nagrade u pitanju. Imam ih postavljene na blogu, imam ih i u jednom folderu, ali nikako d aih proslijedim dalje. Imam započete neke skice postova, i to tako stoji, većinu nagrada nisma proslijedila, ali namjeravam, jedmom kad ću imati vremena:)

    Zora;
    Bez obzira kna to koliko tvoj blog postoji, smatram da zaslužuje ovu nagradu.
    Ako trebaš pomoć oko postavljanja fotki, linkova, možeš mi se javiti na mail. NIsam ja nikakav informatički stručnjak, ali pokušat ću pomoći.

    nena;
    Da, to je meni svojstven način:) Nagrdau možeš proslijediti na koliko adresa želiš.

    vera;
    Ova nagrada "omogućila" mi je da napišem post u svom stilu:DDD

    Κάθαρσις;
    Bez žurbe, stigneš. Meni u skicama čami par postova u kojima namjeravam proslijediti neke nagrade, a nikako da to učinim. "Nije fora" kad je ta tematika aktualna, čekam zatišje, tj. da se to sve s nagradama malo smiri, a onda krećem opet:)))

    OdgovoriIzbriši

  13. Very nice blog, Thanks for sharing great article.
    You are providing wonderful information, it is very useful to us.
    Keep posting like this informative articles.
    Thank you.

    From: Field Engineer
    Get to know about A CompTIA Secuirty+ Salary

    OdgovoriIzbriši
  14. Very nice blog, Thanks for sharing great article.
    You are providing wonderful information, it is very useful to us.
    Keep posting like this informative articles.
    Thank you.
    4movierulz

    OdgovoriIzbriši
  15. IMMANUEL IMMIGRATIONS is India’s Immigration & Visa Consultant and Established in 2020.check Canada Express Entry Eligibility

    OdgovoriIzbriši
  16. What is 13377x?
    13377x is one of the popular torrent websites that lets users access all kinds of application files, apps, videos, music, and the latest TV shows, etc. We can download movies and software, applications from here, and we can also download different file forms.Yet it has the ability to find some apps for any reason as compared to the 13377x search engine. 13377x continues this tradition by offering a directory of torrent files and magnet connections used by the BitTorrent protocol to share data.

    OdgovoriIzbriši
  17. Amazon is now offering a lot of exciting games to its subscribers. According to Larry Plotnick, GM, Prime Gaming, the company is committed to offering new content to customers so that they can enjoy their favorite games twitch prime
    naked wines really came as an angel to hundreds of wine startups who looked for newer avenues to get investment to start winemaking. Here, the most fertile piece of imagination of Rowan Gormley worked most successfully
    movierulz2 have become our basic entertainment place almost everybody is interested in watching new content done by filmmakers and we are going to give you information about the website 4Movierulz which is always efficient with new films

    OdgovoriIzbriši
  18. Very nice blog, Thanks for sharing great article.
    You are providing wonderful information, it is very useful to us.
    Keep posting like this informative articles.
    Thank you.

    Get to know about [pii_email_cd4b80dbd951adb0d4dd].

    OdgovoriIzbriši
  19. Could this solution be a win-win for both corporate registrants and event planners? Conference organizers often have to book large room blocks. yonote and thank you letter after information session

    OdgovoriIzbriši
  20. "It has a good meaning. If you always live positively, someday good things will happen. Let’s believe in the power of positivity. Have a nice day.야한소설

    OdgovoriIzbriši
  21. Nice post. I learn something totally new and challenging on sites I stumble upon every day.립카페

    OdgovoriIzbriši
  22. Wow, incredible blog format! How long have you ever been blogging for? you make running a blog glance easy. The overall glance of your site is excellent, let alone the content material!건전마사지

    OdgovoriIzbriši
  23. This article is very detailed And i am happy reading this!! 온라인카지노

    OdgovoriIzbriši
  24. I think this is a real great blog article. enjoy reading this! 바카라사이트

    OdgovoriIzbriši
  25. Just desire to say your article is as surprising. The clearness in your post is simply great and i can assume you are an expert on this subject. 카지노사이트프로

    OdgovoriIzbriši
  26. Hi there, yeah this post is truly nice and I have learned
    lot of things from it about blogging. thanks. 카지노사이트

    OdgovoriIzbriši
  27. This is very interesting, You’re an excessively skilled bloggerI have joined your rss feed and sit up for in quest of extra of your wonderful post.
    바카라사이트

    OdgovoriIzbriši
  28. webgirls In terms of preventing candidiasis, victims often times have their operate remove to them. The reason being infections can easily become constant and ongoing. Bearing that in mind, in the following paragraphs, we will provide a variety of the best established candida remedy and avoidance recommendations all around.

    OdgovoriIzbriši
  29. https://gameeffect.xyz A lot of people have adored the overall game of baseball for a long time. There are actually followers all over the world, from devoted little-leaguers to perish-challenging spectators. This article has suggestions to prove how pleasurable baseball happens to be.

    OdgovoriIzbriši
  30. https://gamezoom.xyz Acquiring a work out spouse can considerably boost your muscle tissue-constructing effects. Your companion can be a valuable way to obtain motivation for sticking to your training session session, and pressing you to optimize your attempts while you exercise. Developing a reliable companion to sort out with can also help help keep you risk-free simply because you will use a spotter.

    OdgovoriIzbriši
  31. Very appreciated post. Thank you for sharing this post with us.경마


    OdgovoriIzbriši
  32. This is a good tip particularly to those fresh to the blogosphere. Brief but very accurate information… Many thanks for sharing this one. A must read post!
    경마사이트
    경마

    OdgovoriIzbriši
  33. The production cost report by Procurement Resource provides the various product production cost like hydroxymethyl furfural hmf Production Report, isobutanol Production Report, itaconic acid Production Report, etc. Our Website Provide the Latest and Genuine production cost that will be very useful for you. The comprehensive report analyses the production cost of the material, covering raw material costs and co-product credit, equipment costs, land and site costs, labour wages, maintenance costs, financing charges, and the depreciation cost.

    OdgovoriIzbriši
  34. Thanks for taking the time to talk about it; it's something I was very excited to know about. I just inform you that we provide IT services to various industries like:- education, automotive, finance services, health and insurance and many more. By the use of the latest technology for the clients of 서산스웨디시
    아산스웨디시
    천안스웨디시
    예산스웨디시
    당진스웨디시
    충주스웨디시

    OdgovoriIzbriši