Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

08. 08. 2009.

Pikantna savijača od griza

Image and video hosting by TinyPic


- za jednu savijaču:
1-2 češnja češnjaka
500 ml mlijeka
na vrhu noža muškatnog oraščića
25 g maslaca
150 g pšeničnog griza
50 g naribanog parmezana
2 žumanjka
sol, papar
2-3 žlice svježeg, nasjeckanog začinskog bilja (peršinovo lišće, bosiljak, vlasac…)
+
barem 2 kupovne kore za savijaču
rastopljeni maslac ili ulje
+
rastopljeni maslac ili kiselo vrhnje za premazivanje


Češnjak oljuštite i sitno nasjeckajte pa ga stavite u lonac zajedno s mlijekom, listićima maslaca i muškatnim oraščićem. Kad zakuha u jednom mlazu dodajte griz miješajući pjenjačom da nema grudica. Kuhajte par minuta na laganoj vatri.

Kuhani griz maknite s vatre i dodajte sir i dobro promiješajte. Ostavite smjesu da se hladi oko 5 min. pa dodajte žumanjke i začinsko bilje i začinite solju i paprom.
Ostavite nadjev da se hladi, da bude mlak.

Za savijaču su potrebne minimalno dvije kore (u originalnom receptu upotrebljava se 5 kora koje se premazuju masnoćom i stavljaju jedna na drugu).
Ja obično koristim 2-3 kore (koje mi ostaju pri pripremanju neke štrudle:)

Dakle, uzmite jedni koru, premažite ju masnoćom i na nju stavite drugu koru.

Mlaki nadjev u hrpicama rasporediti po gornjoj kori i sve zajedno narolajte (ne previše čvrsto).

Savijaču stavite na lim obložen papirom za pečenje.
Izvana ju premažite ili rastopljenim maslacem ili kiselim vrhnjem. Stavite u pećnicu zagrijanu na 200 stupnjeva i pecite oko 20 min.

Pečenu savijaču pokrijte kuhinjskom krpom i ostavite da se malo ohladi, poslužite toplu.


*Recept se temelji na receptu sa stranice http://www.vox.de/kochen_374.php?rez_id=736

4 komentara:

  1. Inače, najaktivniji bloger definitivno si ti , bar od ovih koje ja pratim ,svaka čast. I to na dva bologa radiš istovremeno .
    Odmaraš li malo :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmm,ovo je super.Svidjaju mi se svi sastojci od kojih je savijaca napravljena.Vrlo letnje.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Mimihumi - drago mi je da ti se recept sviđa. Probaj, pa javi kako ti se sviđa savijača:)
    Prvi blog sam zapustila, svakih par dana ga malo "ažuriram" nekim novim receptom.
    Bez brige, odmaram se, ne kuham svaki dan i poprilično sam se ulijenila, čak i kad nešto skuham, zaboravim to pofotkati. Nikad se ne trudim oko fotki, ali okinem 1-2 puta da imam što staviti na blog, ali zadnjih dana sam jednostavno zaboravila fotografirati neke stvari. I nekako sam stalno u zaostatku s unošenjem recepata, ali nedam se:DDD

    donna-k - hvala:) Probaj:)

    OdgovoriIzbriši