Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

22. 10. 2010.

Ružice od prhkog tijesta i jabuka

Prije par dana na blogu «Danas kuhamo» vidjela sam recept za Ružice od prhkog tijesta i jabuka. Tako su mi simpatične, da sam ih morala napraviti:)


Image and video hosting by TinyPic

Image and video  hosting by TinyPic

Sastojci
300 g brašna
150 g margarina/maslaca
50 g šećera u prahu
1 jaje
100 g sitnog kokosovog brašna (možete ga samljeti u mlincu za kavu)
2 čajne žlice praška za pecivo
1 vanilin šećer
+
5-6 jabuka
3 žlice šećera
sok 1 limuna
voda
+
1,5-2 čajne žlice cimeta
3-4 žlice šećera
+
šećer u prahu za posipanje

vanilin šećer


Od brašna, margarina, šećera, kokosa, jajeta, vanilije i praška za pecivo zamijesite tijesto, omotajte ga folijom i stavite u hladnjak na pola sata.


Jabuke ogulite, prepolovite ih, odstranite im sredinu i narežite ih na tanke ploške (oko 2 mm debljine).
Odmah ih stavite u lonac zajedno s vodom, limunovim sokom i šećerom. Uključite štednjak i ploške kuhajte 2-3 min. da omekšaju, pazite da se ne raskuhaju.


Prokuhane jabuke ocijedite, možete ih isplahnuti hladnom vodom.

Ostavite ih da se malo cijede u cjedilu, a onda svaku plošku obrišite papirnatim ubrusom.

Pripremljeno tijesto razvaljajte u pravokutnik, na debljinu 2-3 mm i širine oko 30 cm (najbolje između dva sloja kuhinjske folije ).
Posipajte ga s nekoliko žlica šećera pomiješanog s cimetom i narežite na trake široke 1,5 -2 cm.

Najprije na prvu trake složite ploške jabuka tako da se malo preklapaju.

Image and video hosting by TinyPic

Pažljivo zarolajte tu traku tijesta, zajedno s ploškama jabuke i oblikujte "ružicu" (po potrebi, možete malo izvući ploške jabuka kako bi to više ličilo na ružu).

Na isti način poslažite ploške na iduću traku tijesta i opet oblikujte "ružu".

Image and video hosting by TinyPic

Tako pripremljene "ruže" stavljajte na lim obložen papirom za pečenje.

Stavite ih u umjereno zagrijanu pećnicu i pecite oko 25 min.

Pečene ruže ostavite da se ohlade.

Posipajte ih šećerom u prahu pomiješanim s vanilin šećerom.



Broj komentara: 8:

  1. Super izgledaju... jako dekorativno...

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo je stvarno prekrasno, a nije nimalo komplicirano

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni su simpatične, ali kako nisam vješta kao ti, radije ću u njima uživati gledajući ih na tvojem blogu. Bog zna što bi ispalo da se ja primim posla.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno su ti ispale ove ružice! I kako Maslinka reče, baš su dekorativne. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice :)
    I, jesu li ukusne? :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zbilja jako simpatično izgledaju, baš mi se sviđa ova ideja. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Izuzetno lepo i kreativno.

    OdgovoriIzbriši
  8. maslinka;
    Hvala, meni su se svidjele čim sam ih vidjela:)

    Nina;
    Probaj:)

    Κάθαρσις;
    Hvala:)
    Nisu ni moje savršene, nisu mi onako lijepe kao Neahine, ali zadovoljna sam:)

    Nataša;
    Hvala:) Da, lijepo izgledaju:)

    neah;
    Hvala:) I hvala tebi na inspiraciji:)

    Andrea;
    I mene su oduševile kad sam ih vidjela:)

    Olgica;
    Hvala:)

    OdgovoriIzbriši