Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

06. 08. 2009.

Slatki složenac od tjestenine i bazginih bobica

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Sastojci
500 g tjestenine
400 g bazginih bobica
25 g maslaca
šećer po potrebi
200 g mascarponea
+
2 žlice šećera
1 žlica cimeta
25 g maslaca


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Bobice bazge odvojite od peteljki i operite ih.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Bobice stavite u lonac s malo vode (oko 100 ml) i kuhajte da se bobice raskaše i da tekućina ispari (20ak min.).
Kuhane bobice maknite s vatre. Dodajte im 2 žlice šećera i 25 g maslaca pa sve usitnite u glatku smjesu (štapnim mikserom ili blenderom).
Ostavite smjesu da se malo ohladi pa joj dodajte sir i po želji šećer, ovisno koliko slatko jelo želite.

Tjesteninu skuhajte u posoljenoj vodi, ocijedite ju. Pomiješajte ju s 2/3 smjese od bobica i rasporedite u namaštenu posudu za pečenje. Odozgo rasporedite ostatak smjese od bobica.
Šećer pomiješajte s cimetom i posipajte odozgo zajedno s 25 g maslaca narezanog na listiće.

Stavite u pećnicu zagrijanu na 200 stupnjeva i pecite 10ak min.
Poslužite toplo.


Image and video hosting by TinyPic



Ovo je prvi put da sam radila nešto s bazginim bobicama.
Do sada sam koristila bazgino cvijeće za kreme, probala sam ga pohati, a radila sam i kruh, ali nisam ljubitelj bazge pa nisam baš često isprobavala takve recepte. Nemam iskustva s izradom soka od bazginog cvijeta, moja mama je prije svake godine radila taj sok, ali nekako je odustala od toga (a meni taj sok ionako ne fali: )
Znam da se sok može raditi i od bobica, ni mama ni ja ga nismo nikad radile, ali pile smo ga negdje i nije nas oduševio.

Ovaj recept me odmah privukao baš zato što nikad nisam radila ovako nešto. Zanimalo me hoće li mi se svidjeti okus.

I sviđa mi se! Volim tjesteninu u slasticama:)
Ali to je stvar ukusa: mojoj mami se ovo jelo nikako nije sviđalo.

Zato prepuštam svakome da za sebe odluči sviđa li mu se ili ne: )

One što je mene u početnoj fazi pripreme intrigiralo su koštice u bobicama. Inače nisam ljubitelj bobičastog voća, a koštice su jedan od razloga zašto ga ne volim. Najodurnije bobičasto voće mi je grožđe; nisam ga jela već više od 15 godina i uopće mi ne fali (izvana ima žilavu kožu, iznutra je ljigavo, a onda u sredini još ima i koštice – grožđe je definitivno voće kojem ja ne prilazim!).

Inače, povremeno toleriram koštice u nekom bobičastom voću, a povremeno ne; ovisno o kakvoj slastici se radi.

Ipak, ovom slasticom potpuno sam zadovoljna!
Ali moja mama koja inače voli bobičasto voće i koštice joj ne smetaju (grožđe doslovno obožava!), ovom prilikom je prigovarala da joj se to sve skupa ne sviđa, a osjete se i koštice!

Pa sad ti znaj!


*Recept je sa stranice
http://www.chefkoch.de/rezepte/337241117411417/Bucatini-Auflauf-mit-Holunder.html

4 komentara:

  1. pRVI PUT SADA DA CUJEM DA MOZE OD NJIH NESTO DA SE SPREMI,LEPU BOJU DAJU,A U SLANOJ VARIJANTI?

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam te bobice nikad probala u slanoj varijanti. Možda bi to funkcioniralo (bez obzira na to koliko meni ta kombinacija čudno zvuči; baš neki dan čitam recept za neko mesno, pikantno jelo s ribizlima; mene takve stvari ne privlače, ali možda je stvarno dobro).

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš sam prije tjedan dana kod frendice u Istri pila sok od bazginih bobica, meni je to bilo prvi put da sam uopće probala nešto od tih bobica i jako su mi se svidjele. Vjerujem da je i ovo fino.

    Inače kombinacije mesa i voća su mi mrak, preporučila bi ti da isprobaš neko takvo jelo ali pošto znam da ne jedeš meso onda to nema baš smisla! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Probaj, možda ti se svidi:)
    Ni dok sam jela meso nisam ga obožavala. Moje konzumiranje mesa svodilo se na suhomesnate i fast food proizvode.
    Zato, držat ću se samo voća:DDD

    OdgovoriIzbriši