Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

01. 05. 2010.

Pitki by Pavloska

Poznato je da ne mogu odoljeti slanom dizanom tijestu (koje u mojoj varijanti najčešće dobije i pikantnu notu). Veselim se svakom novom receptu koji se razlikuje od svega što sam do sada radila, a Pitki by Pavloska su upravo takvi :) .

Image and video hosting by TinyPic

Nadjev
70 g mekanog maslaca
2-3 češnja češnjaka
1 čajna žlica kopra
2 žlice svježeg nasjeckanog peršinovog lišća
sol, papar
nasjeckani/mljeveni čili


Tijesto
1 i pol paketić suhog kvasca (ukupno oko 10 g)
50 ml mlakog mlijeka
1 žlica meda
3 žlice maslinovog ulja
1 čajna žlica soli
250 ml kiselog mlijeka (ili mlaćenice, jogurta…)
oko 500 g brašna
+
jaje za premazivanje


Najprije kremasto izmiksajte mekani maslac za nadjev, pomiješajte ga s nasjeckanim češnjakom, koprom i peršinovim lišćem. Začinite solju i paprom; možete dodati i čili, a i neko drugo začinsko bilje (ja volim dodati svega i svačega).
Od smjese oblikujte kobasicu i stavite ju u zamrzivač.

Za tijesto, kvasac pomiješajte s medom i mlijekom pa ostavite smjesu 15ak min. na toplom da nabubri.

Zatim dodajte ulje, kiselo mlijeko, sol i postupno dodavajte brašno da zamijesite mekano tijesto koje se ne lijepi.

Pokrijte ga i ostavite ga na toplom oko pola sata.

Dignuto tijesto podijelite na 12 loptica i složite ih u namaštenu posudu za pečenje. Ostavite da odstoje, pokrivene, oko pola sata.

Izvadite maslac iz zamrzivača i narežite ga na 12 dijelova. Svaki dio duboko utisnite u sredinu svake loptice tijesta.
Image and video hosting by TinyPic

Odozgo premažite umućenim jajetom pa stavite u pećnicu zagrijanu na 220 stupnjeva i pecite 15ak min. (ja to pečem i duže, ako odozgo nije dobilo boju).

Pečene pitke pokrijte krpom i ostavite da se ohlade.

Broj komentara: 5:

  1. Zanimljive pitice ili što već... Baš bih i ja ovako nešto mogla spremiti ovim mojim izjelicama:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako fino, baš se razmišlja šta bih mogla za večeru :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiva kombinacija sastojaka, a i ne treba jako dugo za dizanje tijesta (ono, ustaneš u zoru, pa si gotova, ako, negdje oko ručka). Za probati!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo bi stvarno moralo biti jako, jako dobro!
    @Κάθαρσις, to samo ak' si jako organizirana, ak' si k'o ja dobiju večeru! ;))

    OdgovoriIzbriši
  5. Snježa; meni se jako sviđaju, probaj:P

    jubistacha; probaj :)

    Κάθαρσις; kad radim dizana tijesta, to je kod mene rijetko kada gotovo oko ručka; kod mene je to najčešće gotovo poslije ručka, poslužuje se kao obrok između ručka i večere, ili kao večera. Ja ne ustajem rano da bih mijesila dizano tijesto. Kome se rano jede dizano tijesto, nek´ ide u pekaru :))

    Tadeja; meni se sviđa ;-) A slažem se s tobom i glede dizanog tijesta :))

    OdgovoriIzbriši