Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

03. 02. 2011.

Kruh za 5 minuta




Sastojci
200 g pšeničnog brašna
200 g raženog brašna
50 g zobenih pahuljica
100 g sjemenki (svijetli i tamni sezam, lan, suncokretove i bučine sjemenke…)
1 čajna žlica soli
1 žlica šećera
1 suhi kvasac (7g)
350 ml mlake vode
+
masnoća za kalup
sjemenke za posipanje


Sukladno  mojim stavovima o "tamnom" brašnu ja sam kruh radila samo od bijelog pšeničnog brašna (400 g).

U posudu stavite sve suhe sastojke i malo ih promiješajte. Zatim ulijte vodu pa sve miksajte mikserom (svrdlastim lopaticama za tijesto) 3 min. na najvećoj brzini. Smjesa je gnjecava i relativno «tekuća», kao za biskvit, ne izgleda kao što inače izgleda «zamiješeno» tijesto za kruh.

Uski, duboki četvrtasti kalup (oko 30 cm x 9 cm) namastite i ulijte smjesu. Odozgo ju zagladite (mokrim rukama ili kuhačom), pa zarežite par puta pobrašnjenim nožem i po želji posipajte sjemenkama.

Kalup odmah stavite na srednju prečku u hladnu pećnicu, uključite ju i namjestite na 190 stupnjeva, kruh pecite 60 minuta.

Pečeni kruh ostavite da se ohladi.

Broj komentara: 6:

  1. Znam o cemu govoris....imam par takvih. Ali je zanimljivo vidjeti te iste kod mene na zabavi - ne samo da ne pitaju sta je sve u mojim (masnim) specijalitetime, nego se i nekontrolirano prezderavaju.
    Svidja mi se tvoja nova 'pozadina'
    (i uvod svakako)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moraću da te citiram prvo po sistemu copy-paste :) "Takve ljude je najbolje ostavit da vjeruju kako su divni, krasni i osobiti".
    Inače, kod mene margarin i prolazi, ali kad vide svinjsku mast, e to je onda ko da si im gurnuo prst u oko. No ok, nikog ja ne silim ni na šta. I kod mene na blogu važi isto kao i kod tebe. Nema zdrave hrane, nisam ptičica da grickam semenke. :)Mi volimo da jedemo i da se najedemo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha, baš sam se nasmijala! Vjerojatno ono "u malim količinama" znači da tamani sve ako nema pojma o receptu istog. Bitno da je fino, tu se apsolutno slažem! No, ima finih i "zdravih" recepata, premda ja ne spadam u skupinu "zelenih" i neke od namirnica je pravi pothvat nabaviti! Kruh mi izgleda baš fino, al znaš što, ne jedem kruh koji se ne mijesi. Volim miješeni! :D Šalim se dakako! :)) Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Sanela ,divna si!!!!Slatko si me nasmejala!I ja pravim i jedemo sve sto nam se svidja.Koristim i mast i margarin i maslinovo ulje i....sve ono sto je potrebno da se napravi nesto ukusno.Meni se tvoji recepti svidjaju,rado bih ti dosla u goste:)Samo tako nastavi!!

    OdgovoriIzbriši
  5. ove dame gore sto klevecu zdravu hranu ne bih se bas slozila sa njima . niko vas nije natjerao da jedete zdravu ili nezdravu hranu , to je do vaseg izbora. ali nemoj te ni komentarisati negativno . tacno da je najukusnija nezdrava hrana . moja majka bih reci zve sto je ruzno i ljuto u ustima to je zdravo , a sve sto je vrlo ukusno u ustima razara ti utrobu . moje dame shvatite samo jedno da su usta prolazna stanica u stomaku je vazan proces a ne u ustima . nego vi trpaj te sto vise sirove ne pripramljene hrane pa ce te biti i zdrave i pametne . veliki pozdrav za sve vas

    OdgovoriIzbriši
  6. Anonimno;
    ne mogu govoriti u ime ostalih dama, ali govorim u svoje ime. Ne morate se slagati s mojim stavom, nisam ni očekivala da će netko promijeniti svoj stav ili navike nakon što pročita moj post. Nisam ni fascinirana ni iznenađena ni preporođena Vašom izjavom da su usta samo prolazna stanica itd. Ovaj blog posvećen je nezdravoj prehrani, to piše i na vrhu bloga. A budući da je ovo moj blog - imam pravo napisati svoj stav o zdravoj prehrani, isto kao što pobornici zdrave hrane pljuju po nezdravoj prehrani uz argumnet "nezdrava hrana je nezdrava". Nemam ama baš nikakvu namjeru pridobivati nekoga na svoju stranu; kome se ne sviđa što ovdje piše - ne mora čitati ovaj blog. Točno je da me nitko ne tjera da jedem zdravu hranu - i duboko sam zahvalna zbog toga, ja svojevoljno biram nezdravu hranu.

    OdgovoriIzbriši