Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

23. 10. 2009.

Pohana mrkva

Image and video hosting by TinyPic

Sastojci
oko 800 g manjih mrkvi
1 jaje
125 ml mlijeka
70 g pšeničnog brašna
80 g instant kukuruzne krupice
pola čajne žlice praška za pecivo
pola čajne žlice šećera
sol, krupno mljeveni čili
30 ml ulja
+
ulje za prženje


Mrkvama odrežite lišće pa ih operite i očistite. Preplovite ih po dužini.

U loncu zakuhajte vodu, posolite ju i dodajte mrkve. Kuhajte ih 8-10 min. (ovisno o debljini i veličini mrkvi, ali nemojte ih raskuhati).

Kuhane mrkve isplahnite hladnom vodom i dobro ih ocijedite.

Umutite jaje s mlijekom.
U drugoj posudi pomiješajte brašno, krupicu, prašak za pecivo, sol, šećer i čili. Suhim sastojcima polako dodavajte jaje umućeno s mlijekom, stalno miješajući pjenjačom da dobijete glatku smjesu.
Na kraju umiješajte 30 ml ulja.

Mrkve obrišite ubrusom (po potrebi, možete ih uvaljati u brašno), umačite ih u pripremljenu smjesu, otresite višak, i stavljajte ih u zagrijano ulje.
Pržite ih u dubokom ulju da dobiju narančastosmeđu koricu (pržite ih na niskoj temperaturi da izvana ne potamne prebrzo jer bi smjesa iznutra mogla ostati sirova).

Ako se smjesa za pohanje previše zgusne, razrijedite ju mlijekom.

Pržene mrkve stavljajte na papirnati ubrus (da upije višak masnoće) i odmah ih poslužite.

Mrkvino lišće operite i obrišite pa mrkve servirajte ukrašene lišćem – da izgledaju kao «svježe mrkve».

Image and video hosting by TinyPic


Uz mrkve možete poslužiti sirni namaz, majonezu, tartar umak…


*Recept se temelji na receptu iz Proljetne kuharice, Jutarnji list; posebni prilog, 21. 3. 2007.

Broj komentara: 5:

  1. Izgledaju bas kao sveze sa ovim liscem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo mi stavrno nikada ne bi palo na pamet, svidja mi se jako!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja za prezentaciju mrkve, izgledaju kao prava svježa mrkva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljilja - hvala:)

    Sweet Corner - ni ja se nikad ne bih sjetila nečeg ovakvog, ali recept mi se činio zanimljiv. Uvijek mi treba neka nova ideja kako da pripremim mrkvu koju uopće ne volim:(((

    jubistacha - hvala:) To s prezentacijom je moja ideja:))) U časopisu, kraj recepta, ima fotka te pohane mrkve, ali samo je složena na tanjur, tj. nije dekorirana lišćem - a meni se baš činilo zgodno da ju poslužim ovako ukrašenu: )))

    OdgovoriIzbriši
  5. Super izgleda, probali recept, češče ćemo pohat mrkvu :)

    OdgovoriIzbriši