Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

04. 01. 2010.

Mašnice sa sirom by oklagija

Volim slana peciva sa sirom i zato su mi se ove Mašnice sa sirom by oklagija jako svidjele. Nisam imala kačkavalja pa sam upotrijebila obični tvrdi sir, a dodala sam i malo začinskog bilja: )


Image and video hosting by TinyPic

Tijesto
100 g margarina
250 ml mlijeka
1 suhi kvasac
1 jaje
malo soli
500 g brašna

Nadjev
100 g mekanog margarina
150 gkačkavalja (ili naribanog tvrdog sira:)
(začinsko bilje)


Rastopite margarin i dodajte mu zagrijano mlijeko, ostavite smjesu da se malo ohladi.
Izmješajte brašno, sol, suhi kvasac, jaje i mlako mlijeko s margarinom. Zamijesiti tijesto i ostavite na toplom da se digne.

Sir naribajte. Margarin izmiksajte da bude kremast.

Tijesto podijelite na dva dijela.

Jedan komad tijesta razvaljajte u pravokutnik, premažite ga polovicom margarina, posipajte polovicom naribanog sira (ako sir nije slan, možete dodati i sol, a i papar:) i, po želji, nasjeckanim začinskom biljem.

Image and video hosting by TinyPic


Počevši s duže strane tijesta, preklopite trećinu tijesta prema sredini, pa preko tog preklopljenog dijela prebacite preostalu trećinu tijesta.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Zatim okrenite tijesto tako da preklopljeni kraj tijesta bude odozdo. Valjkom lagano prijeđite preko preklopljenog tijesta da se što bolje slijepi.

Image and video hosting by TinyPic


Tijesto narežite na jednake komade. Na sredini svakog komada nožem zarežite rupu do dna.
Donji dio tijesta povucite ispod reza i lagano ga provucite kroz izrezanu rupu.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Pripremljene mašnice ostavite nakratko na toplom da se dignu.

Na isti način napravite mašnice od drugog dijela tijesta.

Pripremljene mašnice stavite u pećnicu zagrijanu na 220 stupnjeva i pecite da porumene (ja sam ih prije pečenja premazala umućenim jajetom i posipala sezamom).

Broj komentara: 11:

  1. dobro izgleda! I Sretna ti nova godina!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. odlicne su!! sve najbolje i svako dobro ti zelim!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno izgledaju. Tko je smislio kako ih vezati u mašnicu svaka mu čast, a "Oklagiji" (voljela bih znati kako se žena zove, pravo mi je glupo da kažem - oklagija) i tebi čestitke za prezentaciju i širenje recepta među ljubiteljima peciva.
    Sretna ti Nova godina i sve najbolje, još mnogo dobrih isprobanih recepata i nastavak ugodnog druženja preko blogova.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne su ti!!! Bas sam razmisljala da ih napravim za ovomesecnu temu sir, ali jos vise me raduje sto si ih ti pravila :)))
    Sve najbolje ti zelim u godini koja je pred nama :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni su ove mašnice prekrasne. I svako dobro!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divne su ti ove mašnice! Bravo tebi,a i autoru "Oklagiji"!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mašnice su super, ali meni nisu uspjele - nisu ni blizu bile tako lijepe. Što uopće ne znači da ih nismo odmah pojeli!
    Imaš nagradu na mojem blogu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Aleksandra1234 - hvala, drago mi je da ti se sviđa:)
    I tebi sve najbolje u Novoj:)

    Sweet Corner - hvala:) I tbei sve najbolje:)

    cosmo2503 - hvala, i meni se taj oblik jako svidio. Da, nekad čudno zvuči kad nekoga oslovljavam nekim takvim "internetskim" korisničkim imenom, a nekad je još čudnije kad to ime dekliniram. Ne znam kako se "oklagija" zove, pa eto, ja ću ju "od milja" zvati Oklagija:)
    Hvala, i tebi također sve najbolje i puuuuuuno recepata:)

    Casa de vainilla - hvala tebi na inspiraciji:) Slatku varijantu nisma radila, ali slana me oduševila: prvo izgledom, a onda i okusom:)
    Kad sam pisala taj post nisma obraćala pažnju na novosti na drugim postovima. Tek kad sam unijela post malo sam prosurfala drugim blogovima i vidjela da je zadana tema za "ajme" i baš joj se veselim. Nemam pojma što ću pripremiti, nisam još stigla razmisliti.
    Tebi također sve najbolje u Novoj:)

    Snježa - hvala: ) I tebi i tvojoj obitelji sve najbolje:)

    emo_serpica - hvala ti:))) a "Oklagiji" moram zahvaliti za inspiraciju:)))

    Κάθαρσις - hvala:) zadovoljna sam izgledom mašnica, a još više okusom:)))
    Hvala, navratit ću po nagradu:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Mmmmmmm, em je sastav dobra, a ovako umotane u mašnice su posebno dekorativne! Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretna Nova Godina i sve najbolje želim !
    Mašnice mi se jako sviđaju, odlične !!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tadeja - hvala:)

    Branka - hvala, tebi također sve najbolje:)

    OdgovoriIzbriši