Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

21. 03. 2011.

Zapečena peciva s jabukama

Naziv «pecivo» zvuči nekako pretenciozno budući da se u ovom receptu zapravo radi o kvazi pecivima od tijesta s praškom za pecivo koja «nemaju veze» s «pravim» pecivima (tj. nisu kao peciva od dizanog tijesta, ne treba čekati da se tijesto digne). Ali ja nisam niti izmislila niti krstila recept pa ću se držati naziva iz originalnog recepta, koji sam davno iskopala u nekom starom broju časopisa «Lisa». Iza famoznog naziva recepta krije se svojevrstan složenac.
Pisala sam već da ne volim jabuke, ali ovo je jedan od recepata za kojima posegnem kad nekamo treba utrpati jabuke... Naravno, u mojim rukama recept je doživio izmjene:)














 Pecivo
115 g glatkog brašna
2 žlice šećera
prstohvat soli
pola paketića praška za pecivo (6 g)
20 g mekanog margarina
75 ml mlačenice (ili jogurta, kiselog  mlijeka,…)

Nadjev
1 prašak za puding o vanilije
3 žlice šećera
600 ml mlijeka
+
4 jabuke
limunov sok
šećer
cimet


Za nadjev, 150 ml mlijeka pomiješajte s praškom za puding  šećerom. Ostatak mlijeka zakuhajte pa u njemu skuhajte puding. Kuhani puding ostavite da se malo ohladi.

Jabuke ogulite i narežite na veće komade (2-3 cm veličine). Nakapajte ih limunovim sokom pa ih pomiješajte sa šećerom i cimetom.

Za pecivo, od navedenih sastojaka zamijesite glatko tijesto, po potrebi, dodajte još brašna, da se ne lijepi, i podijelite ga na 6 kuglica, malo ih spljoštite valjkom ili među pobrašnjenim dlanovima.

Duboku vatrostalnu posudu (promjera oko 26 cm, visine oko 7 cm) namastite i u nju rasporedite mlaki puding. Na njega stavite 2/3 jabuka, a na njih stavite spljoštene krugove tijesta (jedan do drugog). Ostatak jabuka rasporedite između krugova tijesta.
Sve stavite u pećnicu zagrijanu na 200 stupnjeva i pecite oko pola sata.
















Pečenu slasticu posipajte šećerom u prahu, poslužite toplu.
















2 komentara: