Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

10. 04. 2009.

Kocke od povrća


750 g krumpira
200 g graška
100 g mrkve
2 crvena luka
3 češnja češnjaka
10 jaja
200 ml mlijeka
sol, papar
kumin
peršinovo lišće


Krumpir ogulite i narežite ga na kockice veličine 2 cm.
Zakuhajte vodu pa u nju dodajte sol i krumpir i kuhajte 5 min. Krumpir ne treba baš do kraja omekšati.
Krumpir ocijedite i zalijte ga hladnom vodom i ostavite da se ohladi. Ohlađeni krumpir ocijedite.

U originalnom receptu upotrebljava se 300 g boba koji treba kratko blanširati u posoljenoj vodi.
Nisam imala boba pa sam kombinirala grašak s mrkvom. Mrkvu sam narezala na kockice kao i krumpir i onda sam ju skuhala. I grašak sam skuhala. I jedno i drugo sam ocijedila, isplahnula hladnom vodom i ocijedila.


Obje vrste luka očistite i sitno nasjeckajte pa ih popržite na malo maslaca (možete dodati 150 g slanine).
Maknite luk s vatre i primiješajte mu ocijeđeno povrće pa sve rasporedite u namaštenu posudu za pečenje (30 cm x 22 cm).

Jaja umutite s mlijekom, začinite solju i paprom, po želji dodajte malo suhog kumina i nasjeckano peršinovo lišće (ili neko drugo bilje). Pripremljenu smjesu prelijte po povrću.

Stavite u pećnicu zagrijanu na 200 stupnjeva i pecite oko 40 minuta, da se jaja stegnu tj. ispeku i da smjesa bude čvrsta.

Ostavite da se ohladi pa ohlađeno narežite na kocke.


*Recept je iz časopisa Lisa – Čarolija okusa, br. 3, 19. 2. 2009.

Nema komentara:

Objavi komentar