Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

29. 06. 2009.

Brza i jednostavna savijača

U lipanjskom krugu igre koju je pokrenula mamajac s bloga Cooks and bakes na repertoaru je bila Brza i jednostavna savijača

Image and video hosting by TinyPic

Sastojci
12 – 14 kupovnih kora za savijaču
+
3 jaja
1 vanilin šećer
600 g šećera
450 g brašna
250 ml mlijeka
200 ml ulja
1 prašak za pecivo
+
oko 700 g višanja
cimet


Umutite jaja s obje vrste šećera, pa dodajte ulje i mlijeko.

Pomiješajte brašno s praškom za pecivo i umiješajte u smjesu od jaja.

Otkoštičene višnje pomiješajte s malo cimeta.

1 koru premažite s 4-5 žlica nadjeva pa na nju stavite drugu koru, nju također premažite s 4-5 žlica nadjeva i posipajte višnjama pa narolajte koru. Stavite ju u namašteni lim.

Ponovite postupak s ostalim korama, nadjevom i voćem.

Savijače odozgo premažite uljem ili kiselim vrhnjem. Stavite u pećnicu zagrijanu na 200 stupnjeva i pecite da porumene.

Pečenu savijaču ostavite da se ohladi, posipajte ju šećerom u prahu.


Koristila sam višnje jer nisam imala drugog voća. Sastojke sam preračunala u grame i mililitre jer se u tome bolje snalazim, nego sa žlicama.


Mišljenja degustatora bila su podijeljena. Savijača je dobila prolaznu ocjenu, ali zapravo, bili su razočarani «2 u 1» savijačom s biskvitom. Sugerirano mi je da se ubuduće držim ili klasičnih savijača ili klasičnih biskvit s potonulim višnjama, jer to «jedno u drugom» ne funkcionira.

Broj komentara: 7:

  1. A danas je dan kda se ti radovi objavljuju! Ja nisam ni pomislila na sudjelovanje ovaj mjesec, previše sam zatrpana koje kakvim obvezama, a i nisam pretjerano uspješna kad su savjače u pitanju.
    Tebi je naravno super ispala! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa je!

    Ja sam merila 20 ravnih kasika brasna - oko 250 g. Ti izmerila 450 g. Zato ne volim mere na kasike, jer stvarno moze da bude velikih odstupanja.

    Moj biskvit je bio redji, i taman je malo popunio kore iznutra, ali je ostalo i nesto supljina. Svima se dopalo, pitu je probalo 8 odraslih i petoro dece.

    Pozdravi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Savijaca izgleda super, nadjev od visanja i cimeta zvuci super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda odlicno,ja nisam merila koliko ide grama u kasikama.Mojim ase dopala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna je, naročito zbog boje višanja :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Andrea - hvala:)

    mamajac - zato ni ja ne volim žlicu kao mjerilo. Nisam baš grabila jako pune žlice, i ispalo je oko 450 g brašna. Smjesa je bila u redu, lijepo se ispeklo. Ali savijača baš nije naišla na oduševljenje:(

    jubistacha - hvala:)

    Vera - hvala:) A eto, to je stvar ukusa:)

    Sweet Corner - hvala:)

    Masatera - hvala:)

    OdgovoriIzbriši