Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

27. 06. 2009.

Zapečena korabica

Image and video hosting by TinyPic


6-8 korabica
1 crveni luk
1 žlica maslaca
oko 400 ml vode
1 čajna žlica mješavine suhih začina
sol, šećer, papar
125 ml kiselog vrhnja
1 puna žlica gustina
peršinovo lišće
tvrdi sir


Korabice ogulite i narežite na okrugle ploške debele oko pola centimetra.
Možete upotrijebiti i mlade listove, operite ih osušite i narežite na trakice.

Luk očistite i sitno nasjeckajte.

U loncu rastopite maslac i kratko popržite luk. Zatim dodajte zečine, vodu, prstohvat soli i šećera i korabicu.
Kuhajte 20ak min. na laganoj vatri da korabica omekša.
Ako želite upotrijebiti i listove korabice dodajte ih 5 min. prije kraja i sve zajedno kuhajte.

Vrhnje pomiješajte s gustinom i dodajte ga korabicama, prokuhajte koju minutu da se smjesa malo zgusne. Maknite s vatre i začinite solju i paprom.

Smjesu stavite u posudu za pečenje. Odozgo posipajte nasjeckanim peršinovim lišćem i naribanim tvrdim sirom pa stavite u pećnicu zagrijanu na 200 stupnjeva. Pecite da se sir rastopi i zapeče.


*Recept je iz časopisa Burda Moden, 5/1976.


Recepti s korabicom
Korabice u šlafroku


.

2 komentara:

  1. Volim je,a veruj ne secam se kada sam je zadnji put spremala,super su svi recepti sa njom.

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja volim korabice: ali samo na neki meni "fini" način, npr. ovako zapečene sa sirom, ili one u tijestu od svježeg sira ili punnjene nečim, ali ne volim juhe, variva... :(

    OdgovoriIzbriši