Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

15. 09. 2011.

Bijeli mokri kolač s kokosom

Pisala sam već o nekim varijacijama na temu «mokrih kolača», kao što su npr. Anin kolač, Torta od lješnjaka i čokolade te Mokri kolač s kokosom.

Sada je na redu varijacija na temu Mokrog kolača s kokosom, ovaj put rađena po uzoru na recept za Anin kolač, ali s bijelom čokoladom i kokosom.




Biskvit
3 jaja
12 žlica šećera
12 žlica brašna
12 žlica mlijeka
2 žlice kakaa
pola praška za pecivo

Krema
300 ml mlijeka
100 g bijele čokolade (ne mora biti bijela čokolada za kuhanje, može i mliječna)
100 g kokosovog brašna
75 g šećera
125 g margarina/maslaca


Za biskvit, odvojite žumanjke od bjelanjaka.
Od malo posoljenih bjelanjaka izmiksajte snijeg. Zatim postupno dodavajte šećer i dobro izmiksajte. Onda dodajte žumanjke, mlijeko i brašno pomiješano s praškom i kakaom.

Lim (oko 34 cm x 24 cm) obložite papirom, papir namastite i pobrašnite pa ulijte smjesu.
Stavite ju u pećnicu zagrijanu na 180 stupnjeva.
Čačkalicom provjerite jeli biskvit pečen (zapiknite čačkalicu, ako je suha i čista, biskvit je pečen).
Pečeni biskvit ostavite da se ohladi.
Ohlađeni biskvit prerežite jednom vodoravno.

Za kremu, u lonac stavite mlijeko, kokos, natrganu čokoladu, šećer i na kockice narezani margarin pa miješajte na laganoj vatri da smjesa zakuha. Maknite s vatre i ostavite da se hladi 15ak min.

U lim u kojem se pekao biskvit (možete ga obložiti papirom za pečenje) stavite jednu ohlađenu koru, na nju rasporedite pola tople kreme, prekrijte drugom korom, pa na nju rasporedite ostatak kreme.

Po želji, odozgo posipajte kokosovo brašno i/ili nasjeckanu (bijelu) čokoladu.

Kolač stavite u hladnjak preko noći.




 

Broj komentara: 12:

  1. Obožavam kolače s kokosom!

    Šampite ne volim i nisam ih nikad radila tako da ti ne mogu pomoći savjetom. Svaka ti čast što i dalje pokušavaš, jer se sjećam da si u jednom od prethodnih postova napisala koliko si ih već puta probala napraviti. Sretno i nadam se da će sljedeći put biti uspješan!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kokos u kolacima ajko volim.Daje im poseban uksu.I ja se slazem samo ne odustaj ..sve je u praksi:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim kokos i ovo je baš pravo uživanje za kokoljupce :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka čast na istrajnosti, i samo naprijed! Slažem se s Džoli: sve je u praksi!
    Kolač je super! Za mene kokosoljupca idealan kolačić uz kafu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. evo pozivam se sama na kolač, čim je kokos u pitanju-tu sam :) Odlično mi izgleda. I aretno sa šampitama

    OdgovoriIzbriši
  6. Sigurno cemo uskoro videti i post sa uspelim sampitama... :) Ali ovaj kolac je super! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam ljubiteljica kokos kolača, a kada vidim one famozne "čupavce", bježim glavom bez obzira. Svejedno, ovo mi se čini kao jako fini i sočan kolač - krema mora da je odlična (samone s margarinom).

    OdgovoriIzbriši
  8. Vollim čitati tvoje postove...ja obožavam šampite, ali mislim da ni ja ne bi znala napraviti one slastičarske:)
    Volim i ovakve jednostavne kolače... taman za nedjeljno popodne

    OdgovoriIzbriši
  9. What's for dessert?;
    I ja volim kolače s kokosom, ali ne sve, moraju mi se sviđati i drugi sastojci u kolaču (ako se uz kokos nađe neki sastojak koji ne volim - pokvari mi cijeli kolač).
    Hvala, nisam još odustala od šampita:)

    Dzoli;
    Pokušavat ću i dalje, možda i meni šampite jednom uspiju:)

    Jafi;
    I ja:) Probaj:)

    tanja;
    Probaj:) a ja ću se i dalje baviti šampitama:)

    Tamara;
    Da još imam kolača, pozvala bih te na komad:) ali kako rekoh, radila sam ga prije više od dva mjeseca. U zadnje vrijeme bavim se šampitama, pa ovaj nije došao na red da ga opet napravim.

    Miki;
    Možda:) Za sada uživajte u ovom postu:)

    Κάθαρσις;
    Moram se nasmijati jer ja sam jutros radila Čupavce - to je jedan od rijetkih "biskvitnih" kolača koje jedem, jer ja inače volim samo kolače s puuuuno kreme:) Kad sam prije par dana objavila ovaj post, baš sam se zaželjela nekog takvog kolača s kokosom i odlučila sam da ovaj vikend neću pokušati napraviti šampite, nego ću raditi Čupavce.
    Ovaj Bijeli mokri kolač, kao i Mokri kolač s kokosom o kojem sam prije pisala, podsjećaju na Čupavce, nisu kremasti jer krema je više kao neki "preljev" koji biskvit djelomično upije - mene ti kolači podsjećaju na Čupavce pa mi se zato i sviđaju. Dok sam bila klinka, Čupavci su doslovno bili jedini kolač koji sam jela - a koji se nije sastojao od 2-3 sloja kreme:)))
    Sve je to stvar ukusa:) kao i upotreba margarina; pisala sam već da ne volim maslac.

    Rena;
    hvala:) ja ću i dalje pokušavati napraviti šampite:) ali povremeno moram napraviti i neki drugi kolač, jer će mi inače kolači početi faliti.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sviđa mi se ovaj recept, sve je ispalo super

    OdgovoriIzbriši